23.06.2017, Piątek, 20:00
Akademia Sztuki, pl. Orła Białego 2 (Gdzie to jest?)
Blok tematyczny: POP SEFF
oko w oko: Łona, Marcin Bąkiewicz, Webber, Stoprocent
Jak wygląda rynek wideoklipów w Polsce i na świecie? Czy warto kręcić klipy w obecnych czasach? Jak je skutecznie rozpromować? O kondycji przemysłu twórców i dystrybutorów wideoklipów porozmawiamy z: muzykiem Adamem "Łoną" Zielińskim, producentem muzycznym Andrzejem "Webberem" Mikoszem, dyrektorem muzycznym Antyradia Marcinem Bąkiewiczem oraz przedstawicielami grupy producenckiej Stoprocent - Eweliną Marcinkowską i Piotrem Gołdyche.
Wstęp wolny
Managerka wytwórni muzycznej StoproRap, odpowiedzialna za digital marketing Stoprocent, kierownik produkcji i kierownik planu. Z wykształcenia magister stosunków międzynarodowych. Ukończyła studia podyplomowe m.in. na kierunku produkcja filmowa oraz marketing internetowy. W Stoprocent pracuje od 7 lat i jest odpowiedzialna zarówno za projekty muzyczne, filmowe jak i marketing. Jej mottem jest "Impossible is nothing".
czytaj więcejMarcin Bąkiewicz jest Dyrektorem Muzycznym Antyradia, w przeszłości pracował między innymi w polskim oddziale Viacomu, gdzie zajmował się m.in. programowaniem muzyki w kanałach VH1 Polska i VH1 Classic European, a także w 4fun Media, w którym programował kanał Rebel.tv. Był też managerem działów muzyka w dwóch dużych sklepach internetowych oraz pracował w kilku stacjach radiowych. Jest współwłaścicielem agencji fotograficznej Music Foto Kolektiv. Zbiera winyle i uwielbia podróże.
czytaj więcejOperator, montażysta, dźwiękowiec w firmie Stoprocent. Od dziecka zafascynowany filmem i muzyką, z wykształcenia realizator dźwięku. Z kamerą związany od ponad 10 lat. Na co dzień aktywny muzycznie w kilku różnych projektach czemu zawdzięcza poczucie rytmu i inspiracje do pracy. W świecie kinematografii otarł się o wiele różnych form – od pozornie banalnej pracy reportażowo - telewizyjnej poprzez świat video artu, wizualizacji, reklamy aż do teledysku gdzie obecnie spędza najwięcej czasu. Uwielbia nowinki techniczne i wciąż rozwijający się świat obróbki cyfrowej.
czytaj więcej